WarLord

Klan gry KalOnline.

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2008-08-11 13:24:08

Reolic

Administrator

Zarejestrowany: 2008-06-26
Posty: 12
Punktów :   

Avatary.

Prosze każdego: kto ma skąd avatary. Chodzi mi o to, żeby nie naruszac praw autorskich.


"Na początku było słowo... A tym słowem był Admin."
Ja tu mam wszelką władze i ja się tym forum opiekuję. "Nadzieja jest matką głupich" więc, jeżeli coś zjebaliście to i tak się o tym dowiem save?

Offline

 

#2 2008-08-12 09:14:52

venompire

Nowy użytkownik

3898082
Skąd: Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 2008-08-10
Posty: 6
Punktów :   
level: 49
klasa: Mag
WWW

Re: Avatary.

No zgaduj skąd moge mieć avatar skoro jestem grafikiem komputerowym...
Pewnie ściągnąłem z devianta. Otóż mój miły adminie, sam go zrobiłem, ba nawet ja na tym avatarze jestem. A jeśli chodzi o prawa autorskie to patrza na profesionalne forum kalonline.pl
Pełno tam w Twoim mniemaniu "kradzionych" avatarów, a forum funkcjonuje już sobie któryś rok, ma się dobrze i nawet jest w funsite'ach na oficialnej stronce kala. Pozwól ludziom walić w avatar co chcą. To niczym nie grozi. Chyba, że podpis pod danym avatarkiem autora będzie, a autorem nie będzie posiadacz avatara.
Btw.
W razie wątpliwości, że to moje zdjęcie moge dać dokładny link do tego zdjęcia, ponieważ znajduje się ono również na moim photoblogu. Ew. mogę zamieścić więcej zdjęć z moją osobą. A zresztą w danych osobowych masz nawet mojego myspace, więc chyba można zauważyć podobieństwo do mojej osoby na zdjęciach z myspace i avatara.

Ostatnio edytowany przez venompire (2008-08-12 14:27:43)


Christ Had Died At Last He Gave The Most
Christ Had Died At Last The Holy Ghost
Christ Had Died At Last He Had The Will
Christ Had Died At Last He Saw The Hill

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora